Skabb och skabb

ar sjuktirriterad just nu. Hade ju skabb i thailand, allergisk reaktion av g\ngn loppalr mygga lr vad som, massa roda utslag som kliade...onu nar dem precis ar borta vbaknarjag i natt av att det kliar som fan och pa morgonen har jag nya utslag, dock inte samma som innan men vafaaan!!! Sa nu har jag varit hos doktorn har och fatt en spruta  pa gumpen och medcin o kram sa hoppas det hjalper snabbt for kliar som in i helvete....lyckligtvis har jag inte fatt sa mycket som sist sa det ar skont. Fick betala 600 svenska kr for hela kalaset men som tur ar sa hjalper min mamma o pappa till med dem utgifterna....fanfanfan. Och blir jag biten igen av samma skit kommer jag nog fa det igen liksom..kul att behova lagga ut asmycket pengar pa jalva sprutor o skit. Gouda hann jag inte anvanda idag for det stangde typ om 20 min o for att det ska fungera med gouda forsakring maste man ringa dit forst o beratta o sen ska dem hanvisa en till ngt sjukhuslr lakare som dem sammarbetar med sa nejtack...ville ha det idag for idag o imorgon ar allt stangt for det ar nyar har och vi far inte ens ga utanfor hotellet imorgon..KUL! Ska ata buffe pa hotellet imorgon for det ar den enda maten dem serverar sa vi var ju tvugna att ta det...sa hoppas det ar god mat annars sa lackar jag haha.

Snart ska vi ga och ata, jag och soff o sen ska vi handakl massa gott till imorgon eftersom vi kommer ata vdi 5 o sen bli hungriga vdi 8 typ o da far vi inte lamna hotellet plus att allt e stangt, sa idag ska jag iaf handal kex o chips typ o lite smatt o gott.

Annars leker livet pa som vanligt, trivs som fisken i vattnet har borta i asien (forutom alla skabb skitar) o hade kunnat stanna annu langre...

GRATTIS PA FODELSEDAGEN LINDA!!! jag hoppas att du far en helt underbar dag idag! Vi tanker pa dig har nere iaf. :) GRATTIS BABE!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sof

Skabb camme & Skabb Sofie hehehehhe

2010-03-15 @ 12:24:47
Postat av: sof

det ar allahs vilja att vi ska ha skabb!

2010-03-15 @ 12:26:08
Postat av: linda

tack så mycke dariln! tänker på er med! njut nu! hoppas ni slipper fler sprutor iaf. =) miss u

2010-03-15 @ 13:27:51
Postat av: anna

awe fyy :( hoppas verkligen inte du får det igen ush!! Saknar er såå mkt!! pusss

2010-03-15 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0