Bangkok

Nu ar vi i bangkok och det ar Gretas sista natt har i Thailand. Kanns sa skumt att det redan gatt 2 manader, det ar skrammande... =( tiden gar sa himla fort har sa ni anar inte och det kommer kannas skumt att sug (= skalleper, ullabritta,greta) bara blir su....men vi har haft det bra...SUG goes Thailand. Idag har vi varit o shoppat, kopte en sporttop o typ traningsbyxor....eller ja typ hotpantsliknande som jag ska trana i och sen ett par langa slappa kallingar att ha o sova i o chilla i haha..skitfina, svarta med smilesar =). Igar var jag och sara ute och dansade, soffi gick hem tidigare for hon var trott men vi stannade lite och jag blev tydligen aspackad pa slutet haha, illa. Men madde bra nar jag vaknade idag iaf.

Imorgon ska vi bada och sola och sen kl 19.00 ska vi ta bussen till Koh Phangan...15 timmars resa eller ngt...jesus!!! HATAR att resa, det ar jobbigt och man far ont i magen och mar illa...allt ar bajs! Sofies buss till flygplatsen gar ocksa kl 19.00 sa det blir till att saga hejda har sen.....gud vad konstigt det kommer kannas...

Det ar fullmoon party igen den 30 tror jag sa det blir ett till fullmoon for oss iaf och sen far vi se var det bar av. Kommer iaf stanna pa koh phangan 2 veckor ungefar och sen far vi se... phiphi? Bali? We will see....men ngt mer blir det iaf.

Har inte sa mycket mer att skriva men jag ska fan bli battre pa att ta bilderoch lagga upp!! Tar nastan aldirg bilder...daligt av mig haha men nu javlar ska det bli andring pa det..dock nar jag gatt ner lite i huvudet...ALLT har lagt sig pa magen, laren o huvudet..lont att lagga sig dar man ser det helt mycket...ser ut som ett svullo i huvudet pa alla bilder nu pa senaste haha sa det ska jag fa bort pa Phangan..hejaheja.

Ni ar sjuuukt daliga pa att kommentera har i bloggen, lite trakigt tycker jag allt va sa kom igen nu tjajoooooor!!!

SAKNAR er dar hemma massa men vi ses ju i juni!! :)


Kommentarer
Postat av: linda

hoppas resan går bra =) japp om 2 månader ses vi, fast de ganska långtid tills dess. jisses.! hehe =)

2010-03-25 @ 20:32:26
Postat av: annzor

hej gumman!! är så avis på er, vill med va i thailand haha!! Ni verkar ha de toppen iallfall :)saknar dig så! PUSSSS<3!

2010-03-25 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0