Baliiii

Har precis varit ute och atit en god maltid, carbonara, mums o nu sitter vi har och chillar lite innan vi ska hem och kolla pa film!! WOHO. Hyrde dvd igar och kopte 3 filmer, avatar ( som jag alskar, sa fin) shutter island och sen have you heard about the morgans eller ngt, vi hann inte se den sista dock sa den ska vi se ikvall o imorgon ska vi nog se alice i underlandet om den har kommit ut i battre version :) sa javla gott att kolla film. Alla 3 var helt bakis igar for i forrgar blev det en rejal fylla for alla 3! Vi forfestade pa rummet med 3 st killar fran Bali, skitsnalla o trevliga o dem kunde skitbra engelska med. Korde olspelet o ett annat spel som en kille visade och jag och sofie agde med vara regler. Moahaha, sa innan vi stack ut drack vi kankse 6 ol var o sen nar vi gick ut kopte vi typ 6 shots o typ 4 olute haha sa en rejal fylla blev det.

nu borjar vi iaf bli riktigt bruna tjajoor. Ligger vid poolen typ 11-4 varje dag forutom 2 dagar sa det ar najs. Antligen ser man frash och snygg ut! Nu maste jag bara ga ner lite i vikt for jag far inte pa mig 4 par av mina shorts! Det ar illa...sa just nu har jag 2 shorts ja kan anvanda o sen da klanningar o mina kjolar men dem anvander jag knappt for har inget bra linne till dem...men men det ska nog ga bra anda. Nu har vi bara ynka 5 dagar kvar har, snart 4, innan vi flyger till bangkok, tar typ 4,5 timmar! Halva resvagen till sverige ju, jesus! Vill inte flyga sa lange, drygt! Men sen blir det bangkok och kanske lite shopping ocksa om jag har rad. Pengarna borjar ta slut alltsa haha sa jag och sara kanske ska jobba lite pa phiphi ocksa sa vi gar plus minus 0. Annars sa blir det koh phangan forst den 27 kommer vi komma dit o sen e det fullmoon 30 mars, mitt tredje fullmoon och sen da vattenfestivalen 4 eller 14 sa det ska bli kul.

Kan dock inte fatta att det redan har gatt 2,5 mander har! Kanns inte som att vi har varit har sa lange men sa ar det. tiden gar for snabbt nar man har roligt. =(

saknar er dar hemma tjejer! Far ta och ses mycket nar jag ar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0