AAAAAAAHHHHH

Nu har jag fatt skabb igen. Vaknade upp o hade massa utslag pa ena benet! Kliar satan gor dem ocksa o d e sjukt fult...kanner mig sa acklig =( Har ej rad o ga o ta sprutor hela tiden sa nu ater ja tabletter ja fick fran apoteket pa phiphi....hoppas dem hjalper iaf. Kanns osm att giftet e kvar i blodet hela tiden o aldirg riktigt gatt bort for jag har haft det tva ggr har nu och det kommre skitlatt....tror detta e fran min sang..eller sang o sang ligger pa en madrass pa golvet sa det ar sakert den men ska inte ligga i den mer..no more!

Ska snart hem o kolla film igen hehe..ska ha dvdn hela tiden har nu for finns saa manga filmer =) Skitkul att se film verkligen...har saknat det....

nu orkar jag inte skriva mer for blir bara irriterad over mina skabb men fan vad jag lackar att dem kommer tillbaka heeela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0