Zooombie

Har inte gjort så mycket idag, påminner mig mycket om när jag var arbetslös 1 år, fyfaan att jag klarade det?! fast då hade jag iofs pengar och kunde göra massa saker till skillnad från nu! Suck....men jag är sjuukt rastlös efter vad blir det..3 v nu eller? något sånt..snart 1 månad....SKA ut och leta jobb snart, kommer aldrig igång..och jag MÅSTE skicka in körkortspapprena också så dem blir beviljade  snabbt, gå kurs och göra syntest. Fan att jag är så lat, alltid likadant med mig.....

Iaf, här kommer ett par låtar som jag tycker är braao =) partyparty!!



finns dock massa olika versioner på denna som är braa....inget slår dock drop ins version för dem hade mixat den och en annan låt...



ÄLSKAR denna! FTS! Blev alltid sjukt lycklig när den kom på drop in ! Speciellt på fullmoon! åååh saknar det!







Sist men inte minst...STEREO LOVE!! Lite uttjatad nu kanske men fyfan vad jag älskar den fort...koh phangan - drop in till tusen!!

Nu ska jag ut och hjälpa syrran och fixa på framsidan

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0