Tjenixen

Fan vad jag suger på att komma på rubriker, har alltid gjort. Var nyss ute med syrran och Niko, var på rastgården lite..måste verkligen börja komma igång med träningen när jag är frisk...jävla hosta och förkylning som man skulle få nu, lönt eller? Aja ska börja äta lite mer nyttigt nu iaf och så...hoppas man går ner relativt snabbt iaf.

I söndags var jag hos Luis, mysigt :)! Kolla mina bilder och snacka och sånt...har saknat det! Sen igår gjorde jag inte så mycket, var HELT död hela dagen och menar helt deckad typ, jetlag ja! Vaknade kl 9 idag och gick upp men sen var jag så satans trött så la mig igen och sov till typ 11....Kan typ inte sova om nätterna här och sen på dagarna är jag sååå himla trött :(

Imorgon ska jag till stan med mamma och syrran och vi alla 3 ska klippa oss sen ska vi väl kolla runt lite och sen vid 3 ska jag till Luis och vänta på att bion ska börja...SATC 2 =D WOHO! Sen är det twilight snart ocksåå..den måste vi se! Som jag har längtat....sån twilight nörd jag är.

Nu ska jag fixa lite här på datorn, lägga över bilder till externa minnet osv och sen läsa vidare i min bok, 14 år till salu, verkar jättebra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0