Söndag

Hade jättemysigt hos Lu igår =) sushi var gott så det kommer jag att äta fler gånger, fast med räkor vad godast hehe :) idag ska jag inte göra ett skit...filar lite på mitt cv och ska gå och lämna det på ett ställe här på nöbbelöv och hoppas att dem behöver personal så snart som möjligt sen även skicka in lite fler på datorn...

Annars så ska jag titta på dem 2 sista avsnitten av one tree hill och sen gå promenader med Niko väl hehe...behöver motion.

Sitter just nu och tittar på olika klipp från Thailand från nyår...GRYMT mycket folk!! Verkar skitkul så dit ska jag! Vet iaf fler folk som ska/vill dit då också så jag hade ju inte varit ensam...men hoppas att ngn följer med som jag känner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0