Shoppat loss

  1. Har varit i stan och på obs idag med Luis. Vi shoppade loss inne på Bikbok =D rea, 75 % på allt. Köpte även ett par shorts på Cubus, 40% där. Allt jag köpte gick på 380 kr! sjukt billigt iom att bara koftan eg kostar 300 tex...så jag är sjukt nöjd...bilderna blev inte så bra, tog dem med min mobil, mycket snyggare i verkligheten :D



   3 sjalar för 50 kr! :D

        

Sjukt nöjd och skitfint i verkligheten :D wohoo men nu blir det ingen mer shopping för min del! No money!!! Inte bra Camilla! Behöver kanske en tröja till eller så men kanske får en av mamma om jag är snäll (A). Ska nog till Nova med mamma och Sandra imorgon så kan ju hoppas på något fint haha!

Nu blir det one tree hill och sen sängen sen upp vid 8 imorgon, ut med Niko och powerwalka. Ska gå ner nu! hejaheja.

 Tack för en mysig dag gumman! ♥


Kommentarer
Postat av: luis

tack själv!! Vi ses på lör :) <3! längtar

2010-06-17 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0