Sängdags!

För en gångs skull ska jag gå och fixa mig nu och sen lägga mig i sängen och titta på vänner hade jag tänkt och sen sova. Upp kl 10 imorgon, sola lite och sen fixa mig och in till stan med syrran och hennes kompis....gå med dem lite och sen träffa Lu lite innan 5 =)! Sen ska vi nog laga mat hos henne hihi...Ska bli gooott...

Som emma sa innan " gråt inte över spilld mjök även om det känns tråkigt" Nupp....får rycka upp mig...känns tråkigt, klart! Men men kan inte göra något åt situationen så.....

ÅH! Vill ha jobb så jag kan tjäna pengar så jag kan åka iväg! Lust och bara dra i början av sep o jobba på phiphi eller något haha...o vara där ett tag o bara jobbajobba o sen kaanske man lyckas spara ihop ngt så man kan dra till koppis också eller så...fan! SÅÅ sugen men vill ju eg vara på koppis mer så aja får väl vänta till vinter...........HOPPAS JAG! mehehe

sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0