Oldies

kollade snabbt igenom mitt bildarkiv här haha och hitta massa gamla bilder..fan vad kul! ska ladda upp några heta här :P

            haha som man har sett ut i sina dagar...



Kommer du ihåg denna jullan?? Kommer inte ihåg varför du fota mig eller så men ditt linne iaf haha :) tyckte iaf den var fin...såå långt hår jag hade och ser helt tjockt ut....nu är det ju bara en tunn jävla rishög...btw, undra vad dem vita shortsen är haha..inte för jag får på mig dem nu men denna bilden är min inspiration. Nu jävlar ska jag börja träna!!

over and out!


Kommentarer
Postat av: Annzor

Yes den bilden med mössan är hetast ;)

2010-06-20 @ 23:17:17
Postat av: linda

snyggingar ;)

2010-06-20 @ 23:30:19
Postat av: julia

japp kommer ihåg dom bilderna jag tog på dig! :D Fina blev dom också :)

2010-06-21 @ 00:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0