Nova

Varit på nova idag med mamma och sandra. Köpte ett par svarta jeans och en lila klänning och sen fick jag två tröjor av mamma samt en klänning till bröllopet, min kusins bröllop så nu är outfiten klar. Kommer lägga upp bilder i bloggen snart..

MÅSTEMÅSTE även fixa ett jobb snart. Kanske blir lättare sen om jag pluggar kursen, att hitta studentjobb är alltid lättare...vill verkligen ivääg snart men har ju inga pengar så vad gör man , får stanna hemma helt enkelt tills jag fått ihop lite iaf...men jag ska fan iväg i dec! Till nyår.SKASKA! Mår så himla bra när jag reser...resa är livet, kommer nog aldirg bli klar med mitt resande men ngngång måste jag börja plugga också haha...

Längtar till imorgon, ska testa sushi för första gången med Anna, hoppas jag gillar det och sen ska vi nog köpa lite gottis också :) Får äta onyttigheter 1 gång i veckan och sen resten av veckan ska jag verkligen försöka banta... hejaheja! Hoppas fotbollen börjar snart igen så jag kommer igång igen!

Nu blir det snart att titta på one tree hill men först en promenix med Niko :)

Saknar min salamon så mycket! Kom hit till mig. Jag behöver dig här hos mig nu! ♥ Loove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0