Lördag

Vaknade vid 11 idag...äntligen sova lite längre än 8 haha men måste ändå vänja mig om jag får jobb snart, hoppas! börjar jobba på inpac v 28 och då jobbar jag bara 4 dagar eftersom jag kommer jobba kväll så då är jag ledig på fredagen och sen är jag ledig 29 och 30 och sen jobbar jag dag 31 och 32 och sen efter det måste jag hitta nytt!! måstemåste verkligen anstränga mig för ska komma iväg även om det bara är för 2 veckor! SKASKASKA :D!! Har iaf ett mål att jobba mot så hehe...

här kommer mina nya kläer som jag handla igår


 ett randigt linne..lite kortare i modellen 

 svarta jeans..150 kr bara

 lila tunika/klänning,

 Svart tröja, lite kortare där fram och längre bak
 
 samma partyväska som luis köpte, eller det är mammas eg men vi skulle dela alla 3

sist men inte minst hittade jag en klänning till min kusins bröllop i Polen...också på rean..150 kr bara så tog den, kommer kanske inte använda den så mycket efter det men passar bra till nyår tex och så =)

 fast tog den i en annan färg istället, en ljusgrå aktig....tyckte den var finare på mig och sen kommer man nog använda den lite mer....men jag är iaf nöjd :D nu har jag lite kläder jag kan använda iaf haha...

Nu ska jag ut i trädgården en stund och ikväll ska jag till luis =D


Kommentarer
Postat av: Luis

Så fina saker!! Snart ses vi!

2010-06-19 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0