I believe my heart...

Gaah vad uttråkad jag är! Var på en långpromenad med mamma, sandra och niko innan, mycket skönt och trevligt :) Men tycker oftast det är skönare att gå själv, bara jag och niko för då kan jag rensa tankarna...har massamassa tankar inom mig just nu som jag bara håller inne också men har heller inte lust att berätta för någon så då är det alltid skönt att få gå och tänka lite..speciellt om det är fint väder...

Ska snart gå och ägga mig, eller nu efter detta faktiskt...så jag är pigg imorgon och orkar gå upp på morgonen, nu ska jag fan börja träna. Mitt lag ska ju till Åhus beachfotboll så jag kanske hänger på där om jag inte har jobbet...

Vill ha ett jobb snart och jobba arslet av mig...vill helst ha kvälls eller nattjobb för då tjänar man mer :D och sen vill jag jobba massamassa så att jag håller mig sysselsatt för då tänker jag inte lika mycket. Har nog aldrig tänkt så mycket som jag gjorde i Thailand...ibland blev det FÖR mycket så då tänkte man på minsta lilla sak och det var icke bra....

Aja...ska nog gå och fixa mig nu sen sooova tidigt för en gångs skull!! Sov så gott alla och ha en bra vecka!





Saknar dig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0