Helgen

Midsommar var nice! lugnt och skönt. Var hos jullan (på nöbbelöv) med mina föräldrar och min syster och sen var jullan, romeo, jullans syster, hennes föräldrar , morfar och farbror där:) vi åt så mycket så vi nästan sprack!! haha alltid toooo much food när vi gör något haha...sen massa tårtor också...jag sprack!! Men gott var det. Efter det åkte jag in till Malmö med jullan och romme och vi gick ut och tog en cider sen sov jag där :). Dagen efter var vi i bokskogen och promenderade, skitmysigt! Tack för helgen jullan!! <3

Sen i söndags så var jag på Ikea med luis, vi spelade på sånt spel utanför haha...man skulle träffa 3 bollar i ett hål och så fick man 50 kr på ikea eller träffa sånna pelare med ringar..skulle samla 60 poäng. lu vann ju 150 kr! go girl! Handlade bara lite ljus och sen när jag kom hem städade jag och slängde lite saker och så..så nu ser här mycket finare ut :)

Idag har jag solat, gått på promenader med Niko, varit på elgiganten och hämtat min kamera som nu funkar, yeey, och sen gick jag och syrran en långpromenad nu på kvällen..tog lite bilder =) så härligt väder, man bli ju lycklig. Tycker det kan vara sommar föralltid!

Ska börja träna snart också haha fyfan vad seg jag är..vill springa ute i skogen men svårt att ta sig dit utan bil :( men ska börja träna med Emma sen när bebben är född.... så hon ska peppa mig..så kan vi åka ut til skogen med och så, ska bli härligt. Men måste gå ner i vikt inför bröllopet också så ska börja smått nu. Tänkte springa imorgon på morgonen med syrran. Hejaheja!

På fredag blir det twilight :D ska bli skitkuul! har längtat efter den filmen. Älskar alla böcker och jag hoppas att denna filmen är gryym!!!!!!!!! =D men det tror jag....wohoo!!

Nu ska jag snart fixa mig och sen sova, måste sova snart så att jag kommer upp imorgon...

just det, ska jobba kväll alla veckor jag jobbar, 28, 31,32..lite mer pengar och ledig på fredagarna...fast länge jobbpass dock men men...bara 12 dagar, det klarar jag och sen måste jag ligga i med jobbsökandet.....hade varit skitkul om syrran, hennes kompis, syrrans kille o hans kompisar hänkar till thai i vinter om alla har pengar så att säga..hade vatt awesome!! Och saris ofcourse om hon har pengar..och om JAG har pengar, men ska hålla tummarna att allt går vägen! :) Häng på ni med vettja..iaf över nyår =)!

Aja, godnatt..sov så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0