Back in Sweden

Då var man hemma i Sverige igen efter 5 underbara månader! Har haft helt underbart och har även fått en helt underbar vän på köpet! Sista två månaderna spenderade vi som sagt på Koh Phangan, det stället älskar jag!!! Har varit på halfmoon party och nu har jag varit på 5 st fullmoon party också :) sjukt skoj har det varit! Åkte på visa run över en dag ju för att få flera dagar i Thailand och det var nog den värsta upplevelsen jag varit med om!! Vi kom till piren, det blåste som fan, åskade, var man än tittade var det nästan bara thailändare och typ 3 turister....det var verkligen som i en skräckfilm typ, sen kollar jag åt ett annat håll för 1 sek och då ser jag en taxichafför som sparkar till en turist i huvudet (turisten ligger redan ner och har antagligen blivit nerslagen redan) med all kraft så turisten blir medvetslös och allt detta för att han säkert inte betalade 25 kr för taxin....sen på köpet skulle vi åka en skabb båt som hade madrasser på golvet och ja jag kan inte beskriva känslan men just då var vi så sjukt rädda och det kändes som dem hade lurat oss och allt var skit, men vi klarade oss tillbaka levande. Men det var den sjukaste saken som hände iaf och jag var så rädd så jag höll på att skita i att åka dit och få visum...usch!

Har hänt så sjukt mycket roliga saker men kan inte komma på något nu och det mesta är ju mellan mig och sara så inte så lätt för er att förstå men jag har även skämt ut mig en HEEEL del hahaha och vilka fyllor jag har haft, det är sjukt!! Fyllor och minnesluckor borde jag nog säga. Fast har inte blivit så bakis en enda gång men som sagt det är väl för jag har svettats som en gris varje gång vi varit ute. Var så kvavt och sjukt varmt nu i slutet också...
Träffade iaf på Adam från sthlm där och sen Erik som bor i thai o har ett guesthouse..sjuukt snälla människor!!
Och även felix och viktor men varje gång man träffade någon som var skitsnäll och svensk dessutom skulle dem alltid åka hem eller vidare dagen efter :( sjukt tråkigt men riktigt roliga människor!

Nu är man hemma igen och har inga pengar, måste hitta jobb snabbt sen efter inpac så att jag kan åka iväg sen igen! ;) vill verkligen dit igen men vet inte hur länge men även om det inte blir 5 månader igen så vill jag dit om det bara är för 1 mån eller 2...vi får se, min syster och hennes kompis vill också jobba nu och sen åka iväg så blir det inte med Sara igen så kanske med dem.... vi får se men dit vill jag igen och det är jag 100% på! Så jag ska göra det jag själv vill!

Idag blir det att kolla match här på gunnesbo mitt lag och sen äta mammas hemmalagade pizza som är gudomliiig och sen ska jag till Luis och kolla film och äta lite gott och snacka och sen imorgon börjar mitt nyttiga liv. Ska börja träna och gå ner i vikt!!

Just det, ska till läkaren imorgon också för det kan vara så att jag har njursten eller så är det något annat..hoppas fan inte det är ngt allvarligt iaf för min syster tar studenten på fredag och vill vara fit for fight då! har längtat efter den dagen...ska bli så kul så jag hoppas att det inte är något allvarligt iaf.... =/

Här kommer iaf lite bilder..har dock inte så många fina bilder på mig heller...sjukt fula e alla usch men men!

        VÄRLDENS största spindel..nu ser man inte men fyfaaan vad stor!! och den var precis vid min dörr nästan....USCH! trodde ja skulle slippa sånna spindlar i thai för har aldirg sett en men fy i helvete vilken stor jävle!! mitt sista rum toan    



aja orkar inte lägga upp..knappt några bilder på oss ens så känns inte lönt =( min kamera la av ibland så blixten funkade inte osv, tråkigt!! =( Jag vet iaf vad jag har upplevt och varit med om och det räcker gott och väl för mig :) Hade helt klart velat ha det på bild med men som sagt....kameran var knäpp!


♥  LYCKA TILL TUSEN!! Love you longtime Snäckan! ♥
Kom hit! Saknar dig här varje dag!



Saknar Paradiset ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0