Att prata i sömnen

Hahaha sitter och pratar med Emma, min brors tjej, på msn, hon berättar lite roliga händelser just nu som min bror gör ibland hahaha, snackar i sömnen, fäktas osv. Alltså fyfan vad kul att se något sånt!! HAHA asså jag dör!! Hon berättar sånna sjuka saker folk har gjort i sömnen nu. Kan verkligen se min bror framför mig också. Han brukar slå ner saker från soffbordet ( ja, han brukar sova i soffan) och sen en gång vaknade han och sa att han hade cyklat mountain bike! Hahaha

Aja jag tycker det är sjukt underhållande detta! Sitter här och skrattar för mig själv och har skitkul!

Just det, ska nog byta mobil till en Nokia e72! Soon youll be mine! hoppas jag. Om den finns på telenor och inte är alltför dyr!





Vill också åka till Norge och jobba!!! Tjäna snabba cash och sen dra iväg och leva loppan! Är inte färdigrest iaf...och jag SKA och MÅSTE bara till Koh phangan över nyår iaf!! SKASKASKA! Hoppas på att få med mig någon haha, sara, min syster, nina ja folk, kom dit över nyår, grymt drag iaf.

Ciao amigos! Nu ska jag lyssna vidare på musik och sen kolla one tree hill, just det måste ut med Niko nu också, tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0