ute

sitter i trädgården nu och chilllar. skriver på sandras mobil...skitskön är den dessutom. hade jag haft pengar hade jag haft en likadan menmen år man pank så är man. fan vad hemsk det är att inte ha pengar. har aldrig haft det såhär. har alltid haft pengar iom att jag började sommarjobba när jag var 15 så nu gäller det att fixa jobb och pengar! final ikväll, heja spanien, ska hålla tummarna .:)... orkar inte skriva mer nu men har haft en bra och jävligt svettig dag. just nu längtar jag till kylan, blir mycket med 6månader med konstant sol, men när det väl blir höst kommer jag längta efter sommaren igen, man vill alltid ha det man inte har.  hoppas ni har haft en bra dag. justfan, hade skitkul ute med lu i fredags heheh, massa balla saker som hände och dagen efter hade jag sååå ont i huvudet! men det var det värt...tack för en underbar dag. <3 SEN VILL JAG BARA SÄGA ATT JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL GUMMAN (SARA) OCH JAG HOPPAS ATT NI FÅR EN UNDERBAR TID HÄR HEMMA...ÄNTLIGEN. VISSTE ATT ALLT SKULLE LÖSA SIG. KÄRLEKEN E STARKARE ÄN MAN TROR .:)       INTE MENINGEN O SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER MEN VET INTE HUR MAN ÄNDRAR TILLBAKA HEHE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0