Torsdag

Har precis varit och kollar på ett hundpensionat till niko när vi är i Polen. Var skitbra och han som hade det var skittrevlig och rolig så det ska vi ta :) skönt att ha hittat ett där ägaren bryr sig om hundarna också....

Ska snart åka in till Media Markt med pappa och lämna in min dator, den överhettas som faan och bränns som fan undertill på vänster sida...man hade fått brännskador om man tex haft den i knät. Och när man sätter på den så börjar den bli varm redan efter 15 min typ...riktigt varm alltså...så jag hoppas att dem skickar den på lagning, men mest av allt hoppas jag på att få en ny!!! :D haha men ja chansen för det är rätt så liten. Dem gör väl allt för att inte ge e ny.....

Så får se, kanske kommer vara utan dator nu ett tag framöver....får se, får se.

Fick min lön idag wohoo haha inte så mycket dock men alltid liiite...vill göra min tattoo nu bara för det men nee..ska vänta till iaf slutet av aug när sommaren börjar ta slut....

Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0