SVITT!!

Känns lagom kul att jobba i 30 graders värme!! ALLTSÅ fyfan vad varm det är på jobbet..alla svettas ihjäl och det fnns ingen ac utan bar några fläktar som inte hjälper typ....usch! Men bara imorgon kvar sen semester 2 v och sen 2 v jobb hehe..

Annars har jag jobbat i 3 dagar nu, har gått snabbt och är ändå ganska kul. Kom in i det direkt, och jag som var så nojig över allt men ja kom in i det iaf och kom ihåg nästan allt förutom typ lite som ja knappt kunde innan heller...
Dem jag jobbar med är ju helt balla också.... så detär skönt! Synd bara att man inte alltid ska jobba med dem...men men blir nog bra sen också....v 31 jobbar jag med 5 killar..3 av dem har jag aldrig snackat med men har iaf sett alla 3 nu hehe...blir ngo brao! Vill ha pengarna nuu! e pank!

Hahahah haände något skitball på jobbet idag iaf men ingen fattar ändå förutom luis..men fyfan vad kul det såg ut :D man har fått sig mååånga skratt på jobbet iaf och om man tänker efter så är det ett sjukt chill jobb egentligen...spec när man jobbar med så snälla människor och att mn har kul på jobbet gör jävligt mycket!

Nu ska jag sova..sista jobbdagen imorgon :) måste fråga marie om hon vill var min referns också =) Sen blir det att söka joobb, jobb och åter jobb! Hejaheja!

Hahah ska fråga filip om tån imrorgon luis! asså jag dog på jobbet när vi skickade sms om det..hahaha!

Nu blir det sängen...

Kommentarer
Postat av: linda

glidare ;) redan sista dagen idag haha

2010-07-15 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0