Shoppat!

Har varit i stan med Lu och sen åkte vi till Nova..sen när hon åkte hem träffa jag min mamma och syster och åt lite och sen kolla vi lite sen åkte vi hem....en bra dag helt enkelt! Har dock shoppat för mer än vad jag har råd med =/ så nu är jag pank på riktigt...efter imorgon kommer jag vara pank!! illa! Mobilräkningen från Thailand har ju dragits nu...1100 typ :( haha fanfan! Illa när man ej har jobb vetni!

Här kommer iaf sakerna jag shoppa idag och tror jag ska ha klänningen och kavajen imorgon :) Man ser kanske inte så bra på dessa bilderna...men men

   kort där fram , längre där bak  samma som den svarta men svartvit randig

 denna kostade 30 kr!! fynd! 
 Rosa klänning
 Kavaj , kortare modell

Kavajen och klänningen e mycket finare på men orkade inte ta  på mig det...och det passar skitfint ihop :)


Jaha, annars då? Ja, fan vad sugen jag blev på att åka till koh phangan typ 2-3 v o gå på fullmoon bara hahah.fan fick sånt sug! Typ biljett för 4000 lr ngt från sthlm 8 nov - 23 nov! haha men ja för vilka pegnar :( ? ÅHHHHH VIIIILL!!!!!!


Sen så älskar jag Crimson Sky - Hoffmaestro .... lyssnar på den typ heela tiden, och highway man! iiih och sen har det blivit mycket av set you free - vink, love is on fire - Italobrothers ....Dem låtarna ska jag spela sönder imorgon :D!!


Kommentarer
Postat av: luis

Mycket fina saker:)

2010-07-08 @ 23:08:34
Postat av: karin

så fina grejor :) vad ska du göra imorron?

2010-07-08 @ 23:34:53
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 09:28:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0