Saknar...

Åh vad jag saknar min piercing!!! vill ha en ny nu ju men går inte iom att jag nog kommer spela fotboll :( suck!! Tappa ju kulan på midsommar utanför jullan och sen hittade vi inte den så jag gick med bara staven i när vi vad på dabaser men sen när vi skulle sova vågade jag inte ha bara staven i om jag skulle råka svälja den eller så så fick ta ut hela..och sen på morgonen var det igenväxt.... :( Fanfan..men ska iaf göra en ny sen i sverige isf! Vill ha en som är bra gjord och som jag kan ha ring i sen också....denna var lite för långt ner och åt mitten..den skulle varit lite längre ut men men...

Var skoj hos jullan igår! Gott med grillat och skitgod kaka :D! Mums, men blev så jävla mätt av kakan...

Spanien vann ju till slut :) dock trodde jag Tyskland skulle vinna  faktiskt men men kul att Spanien van och bläckfisken hade ju rätt :D haha, sjukt eg...

Längtar till imorgon kväll....inte till morgonen dock....vill inte dit haha men aja tar typ 5 min kanske....sen är det klaart! Måste göras vilket fall som helst så...men fyfan vad jag kommer ha ångest och må dåligt nu ett tag framöver..fyfan! Kommer inte kunna sova gott kan jag säga eller något!! USCH! Skitnervös är jag och orolig...men det är inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0