Ramlar

Och det är lång väg ner
Och jag skulle aldrig ramla mer
Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen
Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad - själv

Lyssnar på Ramlar - Håkan hellström...så längesen jag hörde den låten!

Igår var jag på Ikea med mamma, pappa och sandra. Köpte ett litet skrivbord och datorstol. Orkar inte sitta i sängen med datorn för fick alltid helt ont i ryggen så köpte ett billigt skrivbord ist....

Köpte även vita gardiner och sen har jag målat om min gröna spegel så nu är den vit och fin, mycket bättre.

Justja, i torsdags träffade jag Linn :D! skitkul och ses igen. Åkte till ica och köpte godis och sen kollade vi på Snabba Cash som var bra, men tråkigt slut!! Ska träffas lite senare idag också, gå promenad med Joel och sen ska vi kanske till hennes storebror som har en 14v labbe valp!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! Kommer inte ens ihåg när niko var sååå liten. Måste bara se den.

Annars då? Ja..händer inte så mycket men ska jobba på måndag igen...2 v på kvällen och sen är mitt jobb på inpac slut. Lite tråkigt, eller eg inte haha men mest pengarna! Mååååååste leta mer jobb....men när man inte har något att göra om dagarna så blir man så seg..inte bra, inte bra!

Aja får tänka positiv så kanske det dyker upp något snart =) Hade ju varit brao. Vill jobbajobbajobba så mycket som det bara går...helger också om det går....behöver pengarna!


Kommentarer
Postat av: linda

hååkan e gryyym :)

2010-08-01 @ 01:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0