Keep On Movin'

Kom precis hem från Luis...har varit i stan och lagat mat ( eller lu lagar alltid maten :D haha) och sen kollat på tv och lite sånt smått o gott....skoj och mysigt var det iaf!! TACK för en mysig kväll gumman och vi ses imorgon :D! Och Lu...skaffa faceboooooooook ;)!!  Blåbärspajen vi värmde i ugnen blev lite misslyckad hahah men god ändå....

Köpte 2 linne i stan, 49 kr styck så inte så farligt men NU blir det slut på shoppingen...har verkligen INTE råd mer. Lämnade cv på pressbyrån iaf så hoppas på det bästa, skulle lämna på hemmakväll också men glömde!! :( där hade jag lätt kunnat tänka mig att jobba..verkar skitnajs!

Filip kom o skulle vattna Nikolas blommor ( Nikola bor vid lu) så sen körde han mig hem....skitsnällt! :)

Nu ska jag snart sova, mamma väckte mig halv 10 imorse för jag sa att hon skulle det så att jag kunde gå upp och powerwalka/springa men gjorde jag det?! NÄÄ jag somnade om haha och sen var jag skittrött...men imorgon ska jag upp tidigt för jag ska solaom det blir fint...börjar bli heelt blek men eg e jag såå trött på solen nu så vill ha vinter !!!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0