Karate kid =)

Idag har jag solat och varit på bio med Lu. Förhandsvisning på karate kid...så sjukligt söt jaden smith är i filmen!!! GUUD! :) Men är ju precis samma handling som den gamla men den var braa :) Vill fan också kunna kung fu....Så jävla coolt :D
 Så söt

btw så har jag färgat håret också...brunt med lite inslag av rött tror jag..skulle bli brunt bara men ja iom att mitt hår hade blekts så mycket av solen i thailand så blev det lite rött också men jag är nöjd :) Inte världens bästa bilder så man kanske inte ser så mycket men men ..

 

Aja nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite...14 år till salu läser jag just nu...läste nästan ut hela när jag låg och solade...så nu ska jag fortsätta, läsa ut den ikväll :) vill veta vad som händer hehe...hur den slutar men sov så gott

Spanien möter Tyskland på onsdag!! HEJA SPANIEN!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: luis

ja så sjukt sööt!! :) Jätte fint blev håret natti <3

2010-07-05 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0