Hothothot

Varmt ute idag men jag har icke solar något för har fått typ vita pigmentfläckar på huden :( suuck! Kommer inte gå bort heller ju, om det nu är det jag tror det är, ska iaf ringa hudläkaren så kanske dem får kolla på det....vet ju inte om man ska sola med det eller inte :S? Vill iaf inte få det i huvudet!!

Aja...har varit ute med nikofisen idag och annars bara chillat! Ska kanske träna fotboll idag? På beachplanen härp å gunnesbo men får se...ska beställa pizza nuuu =) GOTT! Pappa fyller ju år idag :)
MM pizzan kommer om 1 h ungefär...hemkörning...GÖTT!!

Ah saknar Thailand!! Saknar att resa!! Vill till perhentian island, verkar vara skitnajs där! Och även i Bali..missade alla fina stränder som finns där....

Gick in på sofies resedagbok och tog några bilder därifrån....mycket finare bilder än dem jag har!!

            
 haha höll på att kissa på mig!! fyfan vad kul det var!!

 haha fick upp ett minne från denna båtturen som var lite roligt...haha

 fan så härligt! :)

Saknar det som fan iaf!! :(

Ska vänta på pizzan som kommer typ om 1 timme! AH :( esvinhungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0