helgen

Har haft en lugn helg...solat lite, vilat ( varit skiittrött hela helgen konstigt nog :O ) och idag kom peter, emma och matti och åt här! mycket trevligt och skoj :D Åt god mat och frödinges kladdkaka med grädde och hallon. MM MUMS! Snart kommer lillen ut också...2 v kvar!! :D:D ska bli sååå kuul! När peter och emma gått så gick jag på promenad med Niko, sandra och matti. Pratade om thai :) både sandra och matti vill dit och även en av mattis kompisar tror han..och sen vet han två till som ska dit , hans kompis och hans flickvän ( som också är 88:a ) så matti ska fråga om dem vill hänga på oss istället så vi blir ett helt gäng..och sen kanske sandras kompis också om hon vill....Så nu gäller det för alla att få jobb och tjäna pengar! Sen blev jag skitsugen på att åka till Brasilien nästa år igen. Vill eg på språkresa men kostar såå jävla mycket så då sa emma att man lika bra kan åka till ngt spansktalande land och resa där och lära sig språket där istället så lät som en brao ide! Skitsugen. Men som sagt, allt handlar om pengar. Fan vad jag vill vara miljonär!

Aja nu ska jag sova..skittrött och på tisdag ska jag söka jobb och träffa luis. Stan och göra syntest och boka handledarkurs och sen hyra film och laga mat. Mys! Längtar.

Vill börja övningsköra NU! men kommer ta ett tag till..måste skicka in papper o få dem godkända osv...suck! Men innan året är slut ska jag fan ha taigt mitt körkort hoppas jag....nu gäller det!

Vill att fotbollen ska komma igång igen..saknar det såååå myckt och känner mig redo att börja nu! Känner mig på topp..förutom konditionen men det tränar jag upp snabbt...sen ska jag börja gymma också när emma har fött..så ska vi gymma tsm!

            




Kommentarer
Postat av: Luis

Hm min kommentar kom inte fram tror jag :p får skriva en till hehe, ja ska bli mysigt imorgon :) film maraton ;) <3

2010-07-19 @ 09:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0