AAAHHHH jag dör

sitter här och kollar thaibilder, dem få jag har, och lyssnar på partymusik och nu är jag sjuukt partysugen!!! Fan kan tänka tillbaka och tänka på alla roliga saker som hänt....fyfan alltså...kan inte komma på allt roligt nu heller men shitshit vad roliga saker som hänt..bara för det måste jag lisa en del

okej det mesta är internt ju men ändå kul och skriva ner det och fyfan vad jag flabbar nu ...HAHAHA


Sofie svingar och slänger iväg sin fulla bucket så den kommer på någon stakcars thailändare!! Direkt efter går hon och köper en ny, hon står dessutom och försöker pruta och står är säkert 10 min och sen får hon den för 100 bath!

Sofie tar en sån skitstor "flagga" från Cactus ( ett festställe) och riktar den mot mushroommountain oh bara "MOOT mushroommountain#

Jag och sara blir inlåsta på drop in toan ( sa till henne att inte stänga dörren för den är sönder) ändå smäller hon igen den och sen kommer vi inte ut och ropar på hjälp men när ingen hör oss så får hon klättra över toan ( det var en skitliten springa över toadörren) och där klättrar hon ut och skrapar upp typ heela hennes arm...men lite kul var det haha

Sara brände mig med sin cigg ett antal gånger men en gång blev jag bränd på fingret och går och säger det till sara och sofie heela tiden ( fan vad dryg jag var) "Kooolla mitt finger, det svider..." sen kommer ja igen " kolla jag brände mig på en cigg fan vad ont det gör" hahah

Jag går fram till en kille och frågar rakt ut utan att ha pratat med honom innan eller så " hej, vill du gå hem med mig?"  hahah fyfan vad pinsamt!! Eg ville jag inte så jag vetefan varför jag gjorde det...usch!

Jag går till 7eleven efter en utekväll och är skithungrig och full och skulle köpa små korvar i ett paket och när jag ska öppna paketet så jag kan spruta in ketchup så trillar typ ALLA korvar ut på golvet och där står jag och försöker putta in dem under hyllan med foten men jag vet ju att personalen antagligen redan har sett mig! ahha

Sara är skitpackad en kväll och trillar typ hela tiden nör hon dansar men det bästa var ändå när hon trilladeöver en sån stol vid baren hahah såg skitkul ut

Sofie går på toa på Ibiza på phiphi och på den toan hon går på så är dörren sönder så man kan liksom lyfta av hela dörren..så när sofie ska in så lyfter sara bort dörren och ställer tbx den och säger till sofie " säg till inann du går ut så tar jag bort dörren" sen nrä jag står och tvättar händerna så hör man vääärldens smäll och då är det sofie som har glömt att hon ksulel säga till sara innan så hon puttade ner hela dörren i marken haha och sen går hon ut som allt är osm vanligt hahah, jävlar vilken smäll det blev, alla i baren bara kolla bak...men kul var det.

jag går igenom hela phiphi med VÄRLDENS största sugmärke..alltså VÄRLDENS största och det roliga är att jag visste inte om att jag hade ett sugmärke..utan när jag gick där sjukt bakis kl 10 på morgonen så tänkte jag " fyfan vad alla kollar på mig  hmm" sen kommer jag hem och ser i speglen att jag har ju ett skiitstort sugmärke hahaha fyfaan

SAra står uppe på cactus toan och försöker säga hej till en sån kille som jobbar i en tattoo shop nedanför.. så hon skriker " ALEEX ALEEEEEEEEEEX"  okej detta lät inte så kul men fyfaaaaaan vad det såg ball ut..haha ALEEX ALEEXALEEX!!! hahah

Jag och sofie står där på samma ställe ( det är som en balkong typ så folk som går förbi där nere kan se en om dem kollar upp, det är därför det är så ball när hon står och skriver alex hah ) iallafall ja o sofie står där uppe o kallar på sara hahah för hon stod där nere vid tattoo shopen då nu är vi lika nördiga som sara var innan..sen dessutom ska vi stå och kasta vatten på folk som går förbi!!

Jag och sofie blir stalkade av två killarp å phiphi och nrä vi säger att vi ska gå och går därifrån så ser vi att dem följer efter oss så vi börjar springa ( och dem ser det haha) och sen typ gömmer vi oss för dem helt..haha aja det lät kanke itne heller så skoj men det var skitkul för vi försökte verklgein gömma oss helt.

Vi sitter på färjan till något ställe? och jag och sofie sitter uppe på däck och sara där nere...helt plötlsigt känner jag en doft....( som inte luktar gott) så tänker jag att aja det är nog inget..sen efter typ 5 min ja bara "fan nu kommer den doften igen" så ser man sofie skratta och då är det ju självklart hon som har släppt en rackare hahah! så antalgien har alla som satt efter mig känt den goda doften hahah

Fan det finns såå mycket mer som hände men kan inte komma på det nu....aah men iaf det var några saker och vet att det kanske inte låter så kul för er haha för det är ju internt men fyfaan alltså..om ni hade sett dessa sakerna så hade ni nog dött lika mycket som jag!!!!!!!!! Fan vill komma på fler saker men kommer inte på just nu....men fan vad kul när jag tänker tillbaka på detta! Som jag garvat åt vissa saker!! underbart!
Och trots att allt blev som det blev till slut, vilket är synd, så hade jag sjuukt roliga och underbara stunder med er!!




nu ska jag sova....ville bara skriva av mig lite för sitter här hemma och dör av längtan! längtar verklgein tillbaka som in i helvete och det blir inte bättre av den musiken jag lyssnar på samtidigt som man ser bilder från thailand osm folk har lagt upp och även mina egna!!! TAKE ME AWAAY!!!

MÅSTE dit snarast!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 15:48:12
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0