Bangkok next

Ska snart hoppa in i badet och duscha och såå..sen fixa mig lite så man ser lite pigg ut iaf.....är ganska trött idag men kanske jag kan somna på planet...hoppas!! Min väska är heelt proppfull alltså haha, det ska bli kul och se om jag kan stänga väskan sen när vi ska resa vidare....känns inte som det iaf..men slänger lite på vägen hem ju..shampo osv, så då får jag iaf plats med lite kläder :) Känns så konstigt att lämna Sverige nu....kluven till tusen och är helt ledsen över det.... :(

Kommer sakna er här hemma iaf!! Sofie, vi ses om 16 dagar iaf....ska bli såå kul när du kommer :D


Jag älskar dig min älskling......... always will! Kommer sakna dig till tuusen!! ♥


Är skitledsen och skitglad på samma gång....

Älskar er alla!! ni vet vem ni är!!! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

ha de bäst darling!!

2010-01-07 @ 10:54:50
Postat av: Luis

Ni kommer att få det så underbart :) love u!

2010-01-07 @ 10:58:53
Postat av: linda

jaa ha nu så kul =) snart ses vi igen.! love <3

2010-01-07 @ 12:10:34
Postat av: Linn

sola massor o ha de underbart :)

2010-01-07 @ 14:14:44
Postat av: sof

Du e nog bara nervis, kommer kännas bra när du e där! Ses snart <3

2010-01-07 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0