4

Nu är det 4 dagar kvaar!!! 4 dagar. Börjar få panik. Ska sova snart men är helt uppspelt och nervös på samma gång. Ska in till stan imorgon och verkligen fixa det sista...måste, och sen be pappa ta ner ryggsäcken imorgon så att jag kan börja packa lite....IH fyfan....kan inte fatta....på onsdag blir det nog taco med familje..jag vill det..alla är ju lediga då så då kommer även Älsklingen hiit och sover och såå....shitshit sen upp tidigt på torsdag..typ 7-8 och fixa det sista..äta och sen ta ett bad och gå på toa hundra gånger haha. ALLTID innan jag ska iväg och resa och flyga så blir ja alltid helt toanödig....hahah ja jag tror ni fattar va ;) alltid lika nervös men jag och sara ska fira in semestern med en cider på kastrup så jag hoppas att det släpper dååå....

Sen kommer Sofie om 20 dagar!! Det är riktigt lite också..tiden kommer gå assnabbt alltså......nu måste jag soova, en lång dag framför mig imorgon...kommer bli tufft att säga hejdå här hemma sen, mamma kommer säkert vara helt ledsen och sen måste man säga hejdå till Niko också...hihi...han kommer vara så stor när jag kommer hem...vill inte vara ifrån honom......

Sov så gott allaaaa....

Det är inte lätt när det är svårt..... 


Älskar dig mer än vad ord kan beskriva.....  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0