Träningsnarkoman

haha skulle träna på gerda innan idag men blev lite missförstånd så gick ut och joggade runt gunnesbo själv istället, aaaaaaaaasjobbigt, eftersom jag inte trodde att det skulle vara någon fotbollsträning idag! Men fick reda på sen efter att det visst var träning eftersom juniorernas match var inställd!! Men det är ju lika bra det eller hur?! Ville ju börja träna en massa och nu får jag det! WIHOOOOOOOOOO!! =D
Nu måste jag kila ska ta på mig skorna och sånt sen cykla iväg.

Har typ inget att skriva om under veckorna eftersom jag knappt gör något haha!! Så blir ju inga roliga inlägg eftersom jag inte har något att skriva om men men! Många inlägg kommer ju handla om Thailand framöver haha det enda jag ser fram emot typ i höst!

Nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0