Tisdag och valpkurs

Idag är det tisdag vilket innebär valpkurs igen! IDag är det först teori och sen ligg övningar! Ska bli skoj. Missar dock idol lite eftersom det börjar vid 8 väl och vi kommer hem vid halv 9! Attans!! Vill ju se idoool.

Filmen igår, prinsessa, var ganska bra och rolig men samtidigt hemsk. Trodde inte alls den skulle vara bra men det var den ändå! Mådde såå illa när jag kom hem för köpte ju popcorn och läsk och sen fick man även chips för det var en speciell förhandsvisning för dem har börjat med bioklubben, ngt nytt eller vad det var! Karin vann även blommor och två biobiljetter haha!! Så ball.

Idag händer det inte så mycket innan valpkursen....ska kanske ut på en promenad med Lu sen, kanske gå till ag eller var vi skulle? Sen åker vi till kursen vid 6! Vet inte om jag ska bada innan, orkar jag? njeee

Imorgon är det fotboll igen wihoo, sen på torsdag är det burlöv center som gäller! Lu ska testa glasögon och jag ska kanske göra ögonkontroll till körkortet men tror inte jag behöver eftersom jag har intyget till 20 dec! Men ska fråga dem så jag vet säkert. Tänkte ju börja köra med pappa nu eftersom intyget håller men haha känns som jag inte kommer göra det! Jag vill ha körkort som fan men kommer ta ett bra tag. Har hört massa som tagit det på 1 mån, eller 2-3 månader och jag fattar inte hur man gör det så snabbt?! Gud, kommer ta år för mig att bara få det rätt att starta bilden haha....usch nej, bilkörning är inte min grej.

Fint väder ute idag iaf! :) Solen skiner och man kan inte tro att hösten är på väg...jättevarmt ute. Vill åka härifrån nuu, tiden går lite sakta nu tycker jag! Eller nja, ibland går det snabbt och ibland inte haha...Vill träna på gerdaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

aja har inte mycket mer och skriva, inget vettigt iaf så kanske inte lönt att sitta här och skriva då. Ska plocka mina ögonbryn nu snart.

Kommentarer
Postat av: karakar

haha ja träning på gerda imorron då? :)

2009-09-08 @ 23:24:28
Postat av: camzi

JAPP =D

2009-09-09 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0