Thank God it´s Friday!

Solen skiner och humöret är på topp! Har precis kommit ut från duuschen och har målat mina tånaglar svarta igen hihi. Ska ut med Niko vid 2 och sen packa ihop mina saker för sen hämtar Patrik mig vid 4 kanske med UPS bilen och sen ska vi till hans brors hus och sen till Patriks pappa. Dem bor typ asnära varandra så det är skönt. Vi ska äta tacos och sånt! MMM =D Dem bjuder alltid på så gooood mat och oftast massa efterrätter så man blir proppmätt men det är kul hihi!

Har längtat till denna helgen, tycker det ska bli så mysigt och bada i deras bubbelbadkar och sånt :)! Kolla film och mysa!

Ska sminka mig lite och såå sen lyssna på min partymusik och vara allmänt glad!!

Förresten så vill jag handla sjukt många tunikor! Har kanske 2 st hemma och vill ha så många fler men tyvärr räcker in ekonomin till det just nu!


13 veckor kvar!! 3 månader! Ta mig dit nu!!! Blir biljettbokning snart och då kommer jag känna att det verkligen blir av!!!! IIIH. Hoppas du får underbart i USA soff! Ses när du är hemma igen med ytterligare en helt ny garderob haha! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0