räkor

Helgen har varit mysig! I fredagskväll kom patrik efter sin match och åkte hem på lördag dag typ......på kvällen var det film hos linda....film och film mest snack och gottis men det var mysigt! Sen kom patrik igår igen när vi kom hem. Idag var vi ute och gick en runda med Niko och släppte även honom lös på rastgården så han fick springa av sig. Gud vad han älskade det! Sen efter ett tag kom det in en familj med en hund och släppte lös sin hund utan att ens fråga om det var okej!! Jag menst, tänk så hade Niko varit farlig?!Vad vet dem?! Som tur är så satt Niko vid oss då så vi satte på koppel. Dem sa att deras hund inte är så glad för valpar men hade inte Niko varit så nära oss hade ju han sprungit framtill hundenoch velat hälsa. Knäppa människor som bara går rakt in och släpper lös si hund utan att ens fråga!!!

Ikväll blev jag sjuukt sugen på räkor....så tog fram lite och tinade upp dem och åt!! FYFAN vad jag älskar räkor. Det bästa som finns. Och man blir inte tjock av dem haha så det är najs!

Hon Rosi från USA som vi träffa i Thailand kommer nog även dit på nyår!!! Fyfan vad kuul....sen vet jag en tjej som bor i sthlm som vi träffa där bara en kväll typ 20 min men snackar med henne nu på datan och så...hon ska kanske dit i jan med samma kompis som hon var där med sist. Och hon kommer antagligen vara på phi phi under dem 2-3 veckorna hon ska vara där och hon kan fixa billigt boende och allt! Skitbra va=D?! Hon e jättesnäll! Ska bli kul att träffa dem där iaf! Soff, vi kommer få den bästa tiden där! ♥

Det är bara 16 dagar till du kommer hem igen!!! 16 små dagar sen är du hemma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0