Ontontont


VARNING för LÅNGT inlägg!! haha

Tränade pilates idag med Lu! Vi blev inte alls trötta dock eftersom det är mycket man ska tänka på runt om, hur man andas och hur man ligger osv så vi valde att stanna kvar på afro efter! Helt kul ändå men jag var så himla seg för hade inte ätit alls mycket så hade ingen kraft. Hoppas att jag kan ta i mer nästa gång. Var iaf kul! Man gjorde olika dansrörelser som är bra träning och sen la man ihop allt till en hel dans =)!

 Sen kom jag hem och käkade mat och sen var det iväg på träning igen som gällde, denna gången fotboll. Regnade dock en del i början men vi var 7 st. WOHO! Riktigt dåligt. Lite regn dödar inte, jag menar, kom ÄNDÅ!! Det blev helt okej väder sen....men tränarna peppar inte en för 5 öre! Spelade match på slutet och vi var 3 spelare + 1 tränare i vårt lag och dem andra var 4 spelare. Vi fick springa som fan med bollen och hit och dit medan det andra laget fick bollen serverad av målisen uppe vid vårt mål vilket resulterade i att dem gjorde fler mål än oss och till slut gav vår målvakt upp (tränaren) och sa att " det är ju inte lönt att stå i mål när bollarna går igenom så jääävla lätt". BRA TRÄNARE Va?! Peppar ju en till tuusen verkligen. som tur var så slutade vi dåoch jag var ju måttligt irriterad då jag kämpar som fan trots att jag har ont i mina fötter.

Vet inte vad det är fortfarande. Trodde det hade gått över för hade inte ont på Gerda iaf men idag kom det igen som fan på fotbollen. Så imorgon ringer jag citykliniken och hoppas på att få tid och att dem vet vad det är. Orkar inte vänta mer för idag gjorde det riktigt ont, springer fan som jag har bajsat på mig för kan typ inte sträcka ut fötterna som man gör när man springer.....skumt det där. Hoppas iaf på tid imorgon men jag kan inte förklara alls bra för läkaren hur det känns, det är skitsvårt att berätta hur det känns och var och så för det värker typ i hela foten men ändå inte....asså asjobbigt men hoppas dem iaf vet eller har hört det innan eller röntgar eller ngt men tror inte det visar något så det spelar nog ingen roll. Tror själv det är överansträning eller ngt men vill få det bekräftat. På torsdag är det match så ingen träning på onsdag men kommer inte spela på torsdag. Sista matchen dock och vill såå gärna för det är hemma på träningstid också så villl ju men kan nog inte....så ont som jag hade idag, funkar inte. Kommer iaf gå dit och kolla på! KLART! vill se sista matchen....

Oj vilket långt inlägg det blev och har inte ens skrivit om helgen....hade hur mysigt som helst i Svedala med älsklingen. Fast fyfan vad äckligt och sova där...dem bor ju på landet så vi hörde massa ljud om nätterna, riktigt läskigt alltså och igår sov jag drä ockå till idag ju och shit så mycket ljud....var sjukt rädd så låg där och mitt hjärta var uppe i halsen och slog i tusen! Fy så rädd jag var men somnade till slut....ska INTE bo så långt ut på landet när jag blir äldre iaf, usch! Vi badade iaf i deras bubbelbadkar, lagade mat en gång, krängde massa. Jag tittade på hans match i lördags på morgonen och sen åkte vi hem till mig här och åt mat och firade sandra. Åt massa mat och god tårta och sååå sen efter åkte vi tillbaka till Svedala. Så denna helgen har vatt huur skön som helst. Bara tagit det lugnt och legat framför tvn typ.

Den 10 ska vi på 50års fest. Patriks faster fyller 50 så släkten ska fixa en överaskningsfest som jag förstod det, så det blir fest med alkohol ;)! WOHO ska bli skitkul men måste hitta något att ha på mig...vill ha något fint nytt så ska leta lite.....hoppas jag hittar något fint. funderar på den fiina klänningen sofie köpte på MQ men dock för dyr för mig så icke....sen längtar jag också till utgången med soff och gänget. sjuukt längesen vi var ute alla så ska bli kuul!

Fick även hem ett brev från bibblan idag där det stod att högskoleboken är färdig att hämta. Om jag får tid hos läkaren imorgon blir det att hämta boken samt ett prov imorgon och sen hem och göra provet på tid och allt och sen läsa igenom boken lite i veckan och sen göra om provet igen, ska inte rätta det första ggn utan det gör jag andra ggn,rättar båda och sen ser jag om  boken har hjälp, om det blir ngn skillnad. Känns som att det får gå som det gårsen när det väl gäller....orkar inte tänka på det utan tar det som det kommer och försöker öva så mycket jag kan nu denna veckan jag får ha boken men men inte hela världen om jag får dåligt men kan hoppas jag har tur den dagen för det är sjuukt mycket tur alltså men tur har ju inte jag!

Neej, nu vet jag inte va jag ska skriva mer, sjuukt långt inlägg!! Men hoppas ni orkade läsa, inget intressant dock haha, bara mitt tråkiga liv som vanligt men inte lång tid kvar nu!!!!!!!!!!! Vill bort!

Hoppas ni alla har det bra!! =) Själv tycker jag det är tråkigt när hösten är här...deppigt tycker jag men men bara att bita ihop och tänka framåt eftersom jag vet att något underbart väntar.... :)

♥Bästa tiden! Tack för du gjorde den helt underbar!! hihi♥


Kommentarer
Postat av: Luis

jaa så underbart det var <3 :)

2009-09-28 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0