Onsdag, snart torsdag

Ja, vad smart jag är va ;) ? Idag var jag ute med Niko och sen cyklade jag in till stan och träffa Lu, vi hämtade ut biobiljetter till en förhnsvisning. Skitnajs att vara medlem där för man får gå på förhandsvisningar lite då och då!! Oftast är det inga bra filmer men man tackar ändå inte nej till gratisbiljetter! :D

Vi gick hela vägen hem från stan, skönt med motion! Snart börjar ju hårdträningen. Vill köpa mitt kort så fort som möjligt så att jag tjänar på det! Vill ju inte missa två hela månader liksom. IH är iaf pepp på att träna!

Imorgon händer inget speciellt men på fredag ska jag nog träffa älsklingen. Träffades inte alls i helgen så nu ska vi ses. Sen efter helgen är det ungefär 15-16 veckor kvar till resan. Låter som att det är sjuukt lång tid men jag hoppas innerligt att tiden går snabbt dit. Vill inget hellre än att ligga och steka på den underbara stranden och festa på dem mest underbara och roligaste ställena! ♥

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0