OM jag är död nu...

fyfan vilken träning.......riktigt konditionsträning!!! Det var en rolig träning. Hade jag haft kondis hade det varit min favvo övning typ men vi var 3 lag med 4 i varje och spelade på 7manna plan. 2 lag på planen och när ett lag gjorde mål bytte man osv. så vi gjorde fan mål hela tiden så fick ju spela asmycket och där gick jag och kände att jag skulle dö vilken sekund som helst!!! Tom spelarna som har tränat mycket var juh helt slut. Jag fick håll helt mycket också och var såå trött men tränaran fattade nog väl haha sa att jag inte hade tränat på 2 år så! Sen kände jag mig helt vilsen för kändes helt skumt o spela liksom och försvara och allt! Nej usch hoppas det blir bättre snart och jag kommer in i spelet och i kondisen!! Men gör jag nog. Gerda och fotbllen så det ska nog gå =)!

Ska bara kolla på idol nu och sen fråga olle dokumentären! Verkar så ball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0