My head is killing me!

fy vilken huvudvärk jag har nu!! Kom hem från matchen för 1 timme sen och det gick åt helvete. Var så sjukt varmt och kvavt typ så man orkade inte springa eller ta i! Klarade av och spela hela matchen sist liksom och nu dooog jag efter 20 min typ. Värsta matchen alltså Förlorade såklart. fick spela vänster yttermittfält och sen mitt back och har inte spelat där på 3-4 år kanske..och då var det någon enstaka gång jag spelat där så blev ju heelt förvirrad och irriterad!! För gick så dåligt för mig idag dels för jag var så trött och knappt kunde andas och dels för jag inte fattade var jag skulle vara typ. Gjorde några tabbar och en gång höll d på att bli mål tack vare mig. Hur dum får man vara?! Haha, men som sagt tänkte inte klart!! Har 1 match kvar nu och den ska jag fan klara bättre. Hade tom 3 avbytare denna gången men sen blev typ 3 spelare skadade ändå så jaa det var tråkigt...ajaa ska inte tjata om matchen nu för gick ändå dåligt....har bara sjukt ont i huvudet nuuu.

Kom hem och åt hemmalagad pizza! ASGOTT och nu ska jag snart hoppa in i duschen. Känns som jag kommer somna snart....

Sen kommer Sofie hem på tisdag ju och vi har ju valpkurs på tis men jag hoppas över den denna gången isf om du kan träffas på tiskväll?! Hoppas mamma och pappa klarar av kursen själv. Denna gången ska man ju lyssna först så någon måste vara kvar med niko där utanför och vänta och vet inte om sandra kan komma med på kursen heller :S!

jaajaa duschen väntar......får se om jag orkar träna imorgon. Min cp fot är ju helt knäpp. Har inte skadat den alls och ändå har jag sjukt ont där på insidan, typ en muskel eller något som gör ont! Vrickade även foten idag men det var tur i oturen för som TUR var hände inget med foten men det blev såklart mål! Snubblade till närjag skulle skjuta iväg bollen och vrickade foten så då gjorde dem ju såklart mål men jag är glad att jag inte gjorde illa foten, kan ju gå ritkigt illa ibland när man vrickar fötterna!




Vill bara iväg nu. Känns som man bara blir helt deppig här hemma i Sverige och snart orkar jag inte mer! Vill åka nuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0