Inte ett skit

Har inte gjort ett skit idag! Men ändå skönt för har såååån träningsvärk haha! Jesus..i mina ben! Har även en konstig känsla i min vänster arm....typ att den gör ont på något sätt....hoppas det går över till imorgon iaf! Blir kanske film ändå...får se om jag och Patrik ska göra något speciellt men annars blir det nog film :) Vill åka in till stan imorgon egentligen....och se om det finns tid för klippning på något drop in! Tappar sjukt mycket hår nu och måste klippa av det slitna och klippa upp det lite iaf!!

Ska anmäla mig till högskolepriovet nästa vecka...vill inte tänka på det ens....pengar hit och dit. Men ska nog önska mig det av Patrik hahah, konstig present dock men men vad ska man göra när man måste spara allt man har?! Måste kunna leva efter Thailand med så att jag inte har 0 kr hemma! Kan ta tid att få jobb liksom så kan inte gå med 0 kr på kontot då!!

Snart kommer Soff hem! =) Tycker vi kan ta utgång eller så i Okt kanske.....efter du är hemma från USA! Så kuul!! =D Men oktober låter brao tycker jag och sen får vi ses massamassa när du är hemma dem dagarna innan USA! Kolla biljett och sånt med! IIH INTE lång tid kvar nu alltsåååå....börjar få chill i magen när jag tänker på det...vill fan börja kolla upp vilka kläder jag ska ha med mig haha....jag är konstig ibland jag!!

Ska göra milkshake nu, chokladmilkshake, om vi har glass dvs, hoppashoppas!! SÅ ska jag ligga här i sängen och dricka den och äta chips!

Btw, har gått ner lite tror jag..1 kg eller något men har inte gjort något för att gå ner?! Kanske alla promenader med Lu och sen lite med Niko som ger lite resultat?! Att komm ut liksom...kommer isf gå ner till min vanliga vikt snabbt tror jag men kommer inte gå ner mer än det...vill jag inte heller för det är för mycket! Vill liksom mer få muskler och fastare.....fastare lår och röv typ och mage! Inte gå ner så mycket mest stärka allt! :D WIHOO

Får se vad hon på mailen svarar nu om den kursen haha, skickade mail innan! Vill ha det nuu så man kan börja tränaaa...nu när jag är på G! Fyfan vad jag hade saknat fotbollen..kändes fan som jag var bättre nu än innan alltså.....iaf med skotten och lite sånt....får se om det är lika kul på onsdag och torsdag för då ärdet nog fler...vi var liksom 7 pers...2 som jag känner sen innan och sen 4 93:or som jag aldirg träffat, men dem var duktiga! Trodde det skulle vara sånna småtjejer typ men dem var ändå duktiga...en av dem har sånt jäääävla skott! SJUKT hårt, man blir ju rädd.

Ska kolla om vi har glass i frysen och isf blir det milkshake annars blir det bara vatten och chips! SEn kommer nog älsklingen snart =)

TROOR jag ska önska mig det armbandet också..men vet inte vilka berlocker kanske bara ett C sålänge för ska ju få högskoleprovet med..vill inte ruinera honom på pengar stackarn nu när han ska på skidresa och allt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0