I Love My People

Denna låten spelas flitigt hemma hos mig just nu! DOCK en lite annan version...Grym låt som spelades mycket i Thailand♥



Annars då? Kom hem från träningen vid lite över 9 och sen hoppade jag in i duschen och nu ligger jag i min säng och kollar runt lite på datan. Ska alldeles strax lägga mig och försöka sova. Fick lite ont i foten igen på träningen, fandå! Hoppas det går över till på söndag då det är match. Ska nog inte träna imorgon på Gerda, sorry Karin, men måste nog vila den lite nu så att foten kanske blir bättre. Kommer ju antagligen behöva spela hela matchen.

Imorgon ska jag först upp lite tidigare hade jag tänkt, får se om jag kommer upp haha sen på eftermiddagen vid 3 ska jag möta mamma på Nova så ska vi kolla lite och så. Sen hem och käka och sen på kvällen in till Lund och ta en eller två cider och bara mysa och snacka! Ska bli mysigt. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0