Hemma igen

hemma efter ett hårt träningspass!!! Det var ändå jobbigt att börja med det när man inte tränat på såå länge men jag klarade mig bra tycker jag! sjuukt skönt nu efter när man verkligen har tränat och köpt det där jävla gerdakortet som man tjatat om så mycket! Men är glad att jag köpte det idag. Tränade med Karin, och L&L! Blir fotboll ikväll, ska ta d lugnt där sen fotboll imorgon och sen kaanske gerda på fredag om ja orkar! Kommer vara helt slut. MAn ska inte börja med för mycket träning på en gång men får se hur jag känner på fredag! =) Beach 2010 here i come haha! Känns så bra! Ska få fastareröööv nu och lår och mage! JADÅ!

När jag kom hem gick jag ut nmed Niko som var heeelt seg för så varmt ute idag så det var skönt att gå långsamt. Nu ska jag duscha av kroppen och sen äta något! Halv 8 blir det fotboll och innan det vet jag inte vad jag ska göra:P !? '

Imorgon blir det obs iaf, ska köpa en hårmask till håret och kanske en tröja om den finns! Verkar asfin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0