Helg imorgon

Wohoo, fyfan vad veckan har gått snabbt. Igår var vi hos Sof och snacka och kolla tv och så =) Kul att du är hemma, som jag sagt innan! =) snart blir det att boka biljett, vill ha det gjort!!! =D=D Sen idag fikade vi på Nova och sen tränade jag fotboll....meningslös träning idag. Dels för att tränaren vi har ska sluta om 2 veckor och han orkar inte lägga ner energi nu och dem 2 andra tränarna är så snälla så ingen brukar allvar! Därför jag slutade för 2 år sen också. *Sen efter vintern och så så ska några sluta och det tycker jag är så tråkigt. Dem jag ändå känner bäst vill slutamen ska övertala dem att stanna med mig!!! Hade varit sjukt tråkigt om dem slutat liksom sen är detmest 93or kvar och aahh! men ska övertala dem att stanna. Kunde dock inte träna mycket idag flr fick ont i fötterna men mest den högra och jag vet inte vad det kan vara?! sjukt frustrerande....fick stå i mål 1 övning och det var SKITkul! Ska fan satsa på det så jag är fit nästa säsong som målis haha nee men hade varit kul att testa iaf och se om man är bra men nu är snart grässäsongen över och vi börjar träna på grus och sånt bajs!

Imorgon blir det Svedala och äta hos Patriks pappa sen hem till hans brors hus som patrik passar och äta chckladpudding och godis och sen bada i deras bubbelbad =D sen på lördag ska jag kolla Patriks match och sen hem här och äta med familjen och peter + emma och kanske sandras kille och då patrik och sen efter det blir det återigen till Svedala...ska bli mysigt i helgen!!

Vill ha fler tunikor men hittar inga...vill kunna ha mysiga strumpbyor och mina conve och fina tunikor men blöö har inga och kan inte handla massa heller!

Nuska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka sova...lite tidigare än vanligt..

Och Linn, jag tänker på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0