Gossip Girl

Wooho, läste att Gossip Girl började i USA igår! Säsong 3! Som jag har längtat. Det jag älskar med hösten är ju klart alla serier som drar igång igen! Gossip Girl, One Tree Hill, Greys Anatomy! WIIIE! Ska bli så kul att se fortsättningen. Det kommer jag ägna mig åt om dagarna haha. Träna och kolla serier och ännu mer träning! Tänk att det är 15 sep idag. Halva September har redan gått och jag har ju inte gjort något vettigt. Har iofs tränat en hel del tycker jag men inget speciellt annars och går så himla fort. Snart är det Oktober och sen November och jag fyller år och sen December och det är lucia och julskyltning (heter det så?) och sen julafton och sen bara drar vi! Kommer ju ha fullt upp dem dagarna innan julafton med att packa och träffa alla och sånt så det kommer gå assnabbt! WIHO.

Nu ska jag snart gå och bada, ta ett långt baad och sen göra mig en god smoothie. Ikväll är det valpkurs för Niko igen och senimorgon och på torsdag är det fotbollsträning igen men jag hoppas på Gerda någon dag på dagen också?! Kanske imorgon. Sen är det helg och jag får se vad som händer. Vill iaf till Millepille också och träffa dem men vi får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0