Godnatt

Satt och kollade lite på flygbiljetter till Bangkok och hittade från Sthlm dem 8 dec för 6 tusen!!!!!!!!SKIITbilligt! ananrs kostar dem fan 10 000!! Det är ändå 4000 kr man sparar men men det var den 8 dec, jag hade lätt kunnat åka då, man sparar ändå 4000 som man kan leva på där liksom, men man missar julafton hemma. Älskar ju julen och fira med familjen fast samtidigt kan det vara kul utomlands med....men vet ändå inte om soff kan och vill då =P haha bara jag som drömmer mig bort, sjukt billigt iaf. Och tåg upp till Sthlm kan man ju ta och säkert hitta en billig ibljett....ajaa jag som drömmer här hemma.

Ska snart kolla på gossip girl och sen soova. Fan vad jag lägger mig sent nu när jag inte har jobb, fast brukar bli så även fast jag har jobb att jag lägger mig seent! ÄR en nattmänniska helt enkelt. =D

Imorgon ska vi träffa Sooff som kom hem idag. Välkommer heem!=) Kul att ha dig hemma igen!!

På torsdag åker jag nog in till Svedala, hoppas pappa kan köra eftermin träning. Patrik passar hans brors hus där så vi ska vara där hela helgen!=D Myyysa, bada i deras bubbelbadkar. Äta massa gott som chockladpudding med grädde och blåbärspaj och godis!! Och sen kanske vi ska träffa Angelica, micke och milton på fredag men dem kunde kanske inte så vi får se...men jag längtar redan dit och det är ju onsdag imorgon så tiden går sjuuuukligt snabbt!

Var på valpkurs idag. Onödigt för mig att varadär denna gången...dem hade först teori inne och vi kunde inte ta med niko in för han e helt galen så jag satt ute och väntade ju, brukar ta 15 min, denna gången tog det 1 timme!!! Så vi hade 10 min på oss att öva medNiko. KUL! Lönt att jag följde med och väntade 1 timme där ute!!!AHH

Ajaaa ska iaf bädda ner mig i sängen nu och kolla på Gossip Girl och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0