FREDAG och helg

Idag är det fredag vilket innbeär att alla andra också är lediga och inte bara JAG!!! Fy, trött på att leva o inte göra något, inte kunna köpa något fint eller göra saker, har sökt lite jobb men får ändå inget svar så ajaaa!! Får leta efter Thai för mååste ha jobb då, verkligen!!! Ska åka utomlands i sommar då ju med alla!!! Vill det så det ska fan hända också!

Idag kanske jag ska titta på Patriks match men et blåser som fan så orkar inte stå ute och frysa då! Tror han kommer hit sen annars..imorgon vet jag inte, vill titta på film hos Linda också men får se om jag kan eller inte!

Sen på måndag skulle jag ju träna fotboll men kom på att jag ska på bio haha fan, så kan inte men ska träna på onsdag och trosdag iaf! =) Har träningsverk idag dessutom men det är bra! Längtar till Gerda nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0