Fotbollsmatch!!

Gissa vem som har spelat en hel fotbollsmatch utan avbytare?! JAG! Tränaren ringde hit vdi tio i 7 och matchen började halv 8! Så det var bara till och ta på sig snabbt som fan och cykla dit och ta på shorts och matchtröja sen cykla till planen och värma upp lite. I början var det sjuukt ovant ju men tyckte ändå det var kul, men trött blev jag! Eller jag klarade ju hela matchen men i vissa lägen vilade jag lite men annars tycker jag det gick bra! Ingen tyckte det syntes att jag  varit borta så pass länge som jag varit utan att dem tyckte jag spelade skitbra så det var iaf skönt att man gjorde ett bra inhopp! Jag var ju dock inte lika bra nu som jag var förut men jag gjorde några bra räddningar och så men imorgon kommer jag inte kunna GÅ! FY vilken träningsvärk jag har och den blir värre och värre. Är nog ingen träning på måndag då dem yngre har match men sköönt...kanske blir gerda då istället och fotboll onsdag och torsdag! =)

Vi förlorade dock idag men mötte serieledarna men när vi skulle gå till omklädningsrummet igen efter matchen gick jag före 2  tjejer från det andra laget och jag hröde att dem sa att dem tyckte ändå vi spelade bra för vi var trots allt bara 11 spelare liksom så det var skönt att höra!!

Nu ska jag gå och bada och sen lägga mig i sängen och chilla. Ska se om jag har någon film på datorn jag kan titta på och imorgon ska jag SOOOOOOOVA länge!!!

Men fyfan vad jag tycker det är kul att träna! Är så glad att jag tog tag i det igen, speciellt fotbollen!


Lindaaaa - Hoppas det blir skiitkul imorgon!!!=D Och att talet går bra men det gör det, det är ett skitfint tal :D!!! HA såsåsåså kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0