En tanke slog mig

När jag och Lu promenerade hem från stan innan idag så slog en tanke mig. Har ju alltid velat tatuera mig och idag slog det mig att jag kanske vill ha min tatuering på spanska!! Är ju halvspansk så det hade ju passat perfekt, plus att det är ett jättefint språk! Har länge funderat och funderat på en fras att skriva in men kommer inte på något bra. Jag har en på G som jag hade kunnat tänka mig men ska fråga pappa hur det blir på spanska och sen kolla lite olika sidor och se om jag kan fråga någon mer också!! Blir nog dock inte innan Thailand för man får typ inte sola på ett tag efter....sen har jag nada money till det just nu. Får spara och spara så mycket jag kan nu innan resan. (WIHOOOOOO)

Ska strax gå och lägga mig. Kollade på Bachelorette och tyckte hon valde heelt fel. Visste redan det för hade kollat på google innan haha men ville ändå att hon skulle välja han andra men icke.

Vill fan köpa det jäävla kortet snart så jag kan börja träääna!! Kommer ta säkert 2 veckor innan vi kan köpa och vill börja nu liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0