Dröm

ÅHH idag drömde jag om Thailand, om Phiphi, om ibiza bar och Apache bar!FAAN vad underbart. Vaknade till en gång men somnade snabbt om och drömde vidare! UNDERBART!!!

Igår tränade jag och karakar på Gerda, gympa med stång. Jobbigt men inte så att man typ döör! Vill att man ska vara helt slut efter en träning men var inte så denna gången. Sen på kvällen tränade jag fotboll...gaanska jobbig träning igår! Ska träna fotboll ikväll igen och sen kanske gerda imorgon med karakar igen, beror på hur det är med min fot. Sen ska jag vara med på matchen på söndag. WHY?! Haha, om vi har avbytare kan jag ju liksom bara byta om jag blir för trött och tror inte dessa vi ska möta nu är lika bra som Hörby som vi mötte i fredags. Dem var ju serieledare men ändå inte så bra för att vara serieledare...hmm. Hoppas vi vinner denna matchen iaf då känner man sig duktig!!

Imorgon blir det att ta cider i Lund med Lu och kanske karin om hon orkar efter jobb :) sen på lördag ska jag vara med älsklingen typ vid 2 till kvällen och sen måste han hem för han har också match på söndag så blir inte mycket med älsklingen denna helgen men det tar vi igen nästa hoppas jag!

Ja, det är helg imorgon!!!! Fan vad tiden rinner iväg. Man får ju nästan lite panik, känns som livet rinner iväg utan att man gör något vettigt. =S Jag tycker det är bra att tiden går snabbt dels för att jag inte gör något och dels för att jag vill åka iväg så snart som möjligt. MEn ska ju höra med en tjej på fotbollen om hon kan kolla om det finns jobb som tidningsutdelare i malmö eller så, dela ut Metro tidningar haha! Inte bästa jobbet men ändå chill att stå och dela ut. Tror inte dem behöver fler folk men hon ska kolla iaf.

Ska ta och resa mig upp ur min skööna säng och klä på mig och gå ut med Niko och sen ska jag cykla till Citygross och möta mamma där och hjälpa henne att handla! Ska köpa nya sånna extra Drops! ASGODA =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0