Congratulations

Först och främst vill jag bara säga
 GRATTIS till Luis som fyller 21 år idag!! =D Hoppas du får en underbar dag! Så GRATTIS på födelsedagen hjärtat! Love you!
 



Sen vid 4 ska jag gå på promenad med födelsedagsgrisen =) och sen vdi lite över 6 ska vi åka iväg til valpkursen. Wiie, hoppas det går bra! Pappa ska vara där med Niko och öva och vi andra ska titta på! :)
Ska alldeles strax ut med Niko och sen ska jag ut med honom igen vid lite över 2! Så blir många promenader.

En annan sak, sjukt vad jobben går ner! Igår var det 1305 jobb och idag 1125 eller något! JESUS alltså. Och iförrgår fanns det 2000 jobb eller något. Dem fylls knappt på på ams.se utan dem sjunker så mycket men bara några enstaka nya som kommer upp. Ajaa, jag åker snart så det som får mig motiverad till att gå upp på morgonen och allt. Men efter det då jävlar ska jag lägga in en växel. Leta jobb och jobba röven av mig....kommer få gå till alla affärer och allt!! Då måste jag verkigen ha pengar för kommer vara pank och vill även flytta då så måste måste fixa jobb sen.


Nu ska jag ta på mig och fixa mig lite och sen gå ut med Niiiko.


Kommentarer
Postat av: Luis

hihi tack så mkt :) love u too babe!

2009-09-01 @ 13:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0