Bio ikväll

Ska snart klä på mig något och sen ge mat till Niko och gå ut på en promenad! Hoppas han är lugn idag. Ibland går han jättefitn och ibland är han en liten djävul! Ska ät allt som kommer i hans väg och för några dagar sen så höll han på och sätta i halsen, vet inte vad han åt då haha men men vi får se!

Måndag idag och ny vecka. Ska klippa mig snarast, mitt hår ser ut som en halmhög alltså och tappar riktigt mycket hår, snart blir jag flint! Ska även betala högskolepriovet i veckan måste anmäla mig först.....usch, ångest för kommer få helt kasst men men man ska alltid testa innan man vet! HOPPAS bara att man hinner låna boken innan provet för då kanske man får pyttelite bättre men men vi får se vad det blir.....tror jag kommer in på dem utbildningarna jag har tänkt utan provet ändå men vill ändå testa för man vet aldirg om man ångrar sig sen....

Ikväll blir det förhandsvisning på bio, prinsessa heter filmen. Verkar inte så jättebra men det är väl ingen film som man får se gratis på förhandsvisning. Det är allt bra att vara medlem i bioklubben!!

Gud vad jag längtar ihjäl mig till Thailand nu! Ska bli så himla skönt och kul och snart blir det biljettbokning och då kommer det VERKLIGEN kännas verkligt! Mamma är helt nojig iom svininfluensan och att så många dött där men vi får ju vaccin innan vi åker, men får vi 2a sprutan också innan?!Hade ju varit bra för 1a skyddar bara 40% och man vill ju inte få svininfluensan där borta....

Ska ta på mig mjukis och sen gå ut och gå med Niko en stund sen hem igen och baaada och plocka mina buskar till ögonbryn! USCH! Vill gå till en sån som plockar fiiint. sist jag var hos en sån blev det helt snett och det är fort helt fult......och jag suger på att plocka jämnt men måste göra något åt det nu!

Skulle jag skriva något meeer....? Hmm, hade något på hjärtat innan men nu har jag helt glömt det eller så har jag redan skrivit det?!

Fyller ju år snart...10 nov! Snart och snart men det närmar sig...måste komma på något bra att önska mig, eller vita conve av mamma och gympa kortet på GERDA, ( MÅSTE köpa det snart om det ska löna sig) och av Patrik vet jag inte ...måste komma på något bra! Hihi Vill egentligen ha en ny kamera, en vattentät men känns inte som dem tar lika bra bilder som en vanlig och sen fungerar ju min ganska bra, den är bara en aning trög när man ska ta bilder med blixt och det händer gaanska ofta att man missar "the moment" just för att den är seg!

NEEJ, nu orkar jag inte skriva mer, aslångt inlägg detta ju men när jag väl har börjat skriva så kan jag inte sluta haha, älskar att skriva om jag har något att skriva om dvs!

Just det, sitter och klurar på min tatuering! Vet inte vad jag vill att det ska stå men är nästan helt säker på att jag vill ha den på spanska!! Heelp me! vill ha något fint och betydelsefullt, en mening vill jag ha i nacken så det ska det bli men kan inte komma på något......

CIAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0