Ändrade planer

Blir nog match på torsdag ändå....sket i läkaren för mamma trodde att det var överanstränginig så tänkte vila 2 veckor helt och se om det blir bättre men sen vill ja ändå vara med på torsdag för sista matchen och nästa år vet jag inte om jag kommer fortsätta så vill ändå testa. Kommer komma dit och se om jag får ont på uppvärmningen och får jag det hoppar jag såklart av. Kommer inte springa runt och ha ont hela matchen men ger det ett sista försök. För ibland gör det inte lika ont och ibland mer....

Imorgon blir det nog att gå på stan med Lu och kanske karin? Ska leta efter ngt fint och sen på kvällen ska jag nog med jullan till hallen och kolla på deras handbollsmatch...längesen jag kollade på deras match =)! Ska bli skoj.

Var nyss ute med Niko och nu har jag feta gräsfläckar på mina NYA VITA converse!! SKITKUL verkligen!!!!!! JÄVLA SKIIT!!!


Sen glömde jag ju helt skriva GRATTIS till Linn som fått Joel!!!! SÅ himla söt han är. Längtar tills ni kommer hit så man får träffa honom!! ♥  Man blir lite avundsjuk och vill ha sin egna lilla bebis men det får bli sen....Längtar till dess iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0